Svaret på frågan utan svar.

Mamma: Klart att du inte får tag i någon kille om du har sådär håriga ben.

Japp, nu var det mysteriumet äntligen löst.
(alltså, jag har inte extremt håriga ben, bara så att ni vet!)

En annan bidragande faktor kan ju vara mina otroliga muskler.
Det tror då jag det. Det skrämmer liksom iväg männen.



Ja, och som sagt. Är man hemma så behöver man inte bry sig om smink och dylikt.
Det är en sensation om man ens ids ta på sig ett par byxor.
Byxor händer väl ändå då och då, men jeans skulle vara ett skämt att föreslå!

Och jag ville dessutom visa min väska(?) som jag sytt själv på den tiden man hade det i skolan.
Fin va? Fin och praktisk. Ingen skulle kunna norpa åt sig den. Ni ser dragkedjan (se: munnen) Det
är själva facket i väskan. Och figuren har en kropp också. Med olika längd på ben och armar.
Den är unik, one of kind. Och när jag har dött och blivit känd så är den nog värd miljontals
riksdaler. Just det!

Heejrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0