Övar på att se myndig ut



Jajamen, idag ska jag se hemskt vuxen och myndig ut.
Viktig och upptagen.
Det har kommit till den dagen då jag ska ta kort för körkortet.
Alltså inte dagen för körkortet, utom dagen för kortet som man tar med en kamera till körkortet.
Jajamensan, det går rykten om att man måste leva med samma bild i TIO år.
Så det här är viktigare än viktigaste skolkort.

Jajamen, jag taggar.

För övrigt så känns det som om jag har betydligt för lite att göra under dagarna, då veckans viktigaste händelse är att ta kort. Eller är det det? ;) Eller kanske det faktiskt är så...


Kommentarer
Postat av: Carro

det börjar ju iaf närma sig att du tar körkortet snart! åååååh ;)

2010-11-01 @ 10:49:08
URL: http://caroooliiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0