jaha

Man behövet inte vara en hängiven bloggare om man inte vill, ids eller har lust.
Har man viktigare saker för sig som t.ex: se på teve, käka knäck, sitta vid datan, tycka synd om sig...
Annars dåÅ Julaftonen var fin. En massa bra saker fick man, som man absolut behövde :) Dock inte så mycket stålar, men vad gör det om man fått allt annat som man inte vill investera i själv?

På julafton lekte vi också leken, vem kan hitta senil gubbe? Den gick ut på att sätta sig i en bil och köra kors och tvärs. Under bilfärden fick deltagarna ledtrådar, vars den senila gubben sist hade setts. Det blev en vild katt och råtta lek, och till slut så återfanns gubben, och även lekdeltagarna kunde få äta julbord.

Juldan: Mat, Mat, Mat, fika, och gröt. Jajamensan. Sen ut på skidorna, fastän det var kallt och dessutom på senare kvällen. Jag konstaterade också att jag inte hade fått nått liv den där dagen heller.

Dagen då? Prova mina nya rosa/röda icebugs med shhnrglo och sen såg jag film med denna underbara kvinna. :)

OCH VET NI? Nu är jag less!



Så här kan man se ut om man är en frusen kvinna utan kärlek.



Så här plumsiga kinder kan man faktiskt ha på julafton - om man vill.



Så här heeemskt mycket mega fin tröja kan man få av sin syster



Svarta kläder får man av kvinnan med lika svart hjärta. hehe



Är man snäll som jag så var man grunkor av diverse slag



Mugg med pinsam bild är en favorit



UKELELE, är det senaste instrumentet jag kan behärska.

Kommentarer
Postat av: elin

faaan vad snygg blus/tröja! den rosa asså =)

2010-12-27 @ 00:25:08
URL: http://elinbrannmaaark.blogg.se/
Postat av: Carro

haha :) tack! du är bäst!

2010-12-27 @ 23:02:38
URL: http://caroooliiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0