onsssssdag

Idag när jag trotsade det hårda vädret så upptäckte jag till min fasa att det var hela 22 grader kallt uppe på kanis. Det kan vara så ibland. Darhtvader masken var på, och det var också två underställ + fleece byxor. Trots dessa förebyggande åtgärder så frös man en aning. Lyckades lura av mamma pengar idag igen. Hon skicka med matpengar, men istället för att köpa riktig mat så köpte jag en french och en coke istället! Tjäna man ju in massa på :D Nu sitter jag och myser i mina sprojlans nya tofflor. Gosigt värre.


'
Och då är frågan: Vad är det för fel på min ögonsten Gissan?



Jesu födelse ELLER hopp om pengar och prylar.
För mig är det de senare som gäller även fast jag är en konfrimerad tjej som fixa mvg i religionskursen.
Men julmusik tycker man om, det är bra skit det.

Några favoriter till själar som liksom jag söker julkänsla:
Lussebullar och tända ljus

Tack och hej, leverpastej!
(som är mitt favorit pålägg för övrigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0