Torsdag

Torsdag. Trista torsdag. Töntiga torsdag. Tragiska torsdag. Tokiga Torsdag...

Torsdagar är för det mesta väldigt tråkiga. Långa skoldagar och en massa hål.
Man har mycket att göra, men får ändå inget vettigt gjort.
Idag var det ännu mer trist än vanligt. De flesta skidåkarna är borta på tävlingar i Åsarna, så nu har jag ingen att äta frukost med, gå till maten med, se på film med, dricka te med... Heeemskt trist.
Dessutom så var det ca 25 grader kallt, och det betyder att man inte kan vara ute och träna.
Och inte blev det bättre av att man inte fick använda idrottshallen.

Till middag (och lunch) serverades det köttbullar. Jag måste få påpeka att det fanns köttbullar igår på julfesten också, så jag var måttligt less.

Ikväll spelade vi innebandy, det var ungefär det roligaste på hela dagen.
Jag är ingen stjärna, men det gör inget.
Man får vara med och spela ändå.




Gissa vad jag ska göra klockan kvart över sju imorgon?



Tadaaaa, julkaldendern! (helt ensam dock...) 


Och öppna lucka 10.

Tänk gott folk, endast 14 dagar tills julafton!
Och vissa är faktiskt klara med julklapparna.

Nu ska jag lyssna på LJUDBOK (=kärring)

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0