Psykisk sjukdom

Jajamensan. Det är vad vi ska skriva om på psykologin. Jag känner att ämnet ligger mig nära om hjärtat. 

Tillexempel min kompis skönfält hon säger att jag är: tvungen, tvungen, tvungen att fara till skeå i helgen. Alltså har hon tvångstankar

Jens är så hemskt rädd för att bli sjuk så han städar hela tiden då måste han ha Bakteriofobi.

Min mamma glömmer bort väldigt lätt alltså har hon Alzheimerdemens.

Stina grahn tror att jag alltid är efter henne och att jag vill henne illa, klart att hon måste vara drabbad av paranoia

Shhnarglan är ju hemskt trött - Chronic Fatigue Syndrome



Själv så har jag Ergasiofobi dvs fobi för arbete. 






 

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: schtajna

"Stina grahn tror att jag alltid är efter henne och att jag vill henne illa, klart att hon måste vara drabbad av paranoia."

....

TROR gör man i kyrkan. jag VET att du vill mig illa, Elinjo!

2010-12-02 @ 18:05:10
Postat av: skönfält

tack för diagnosen, känns bra att veta vad man han, allt blir liksom lättare då! =)

2010-12-02 @ 18:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0