Och vad kosta den där då, tusen spänn?

Uttråkad och less.
Jag har inget att göra, och jag har inga stålar.
Ska iväg till Lule imorgon med mamsen och papsen en sväng för att inhandla den sista julklappen.
Jag har seriöst inte råd med nått mer. Gjorde just en halvdan inköpslista inför kommande månader, och det bådar inte gott måste jag säga. Inte gott alls. Det här kommer att gå åt helvete.

Dagen idag då?
Sovmorgon, besök hos mormor, mumsig fesk till middag, fin kompis som vill komma på besök, skjussa Karin till buss, argt telefonsamtal av bror som skäller ut en för att man inte har pengar att köpa julklappar till hela släkten,
tabata och nu sist en dokumentär om en (skitsnygg) seriemördare.
jaaa. Kanske ska slå igång en film i min ensamhet och känna sig lite ensam kanske?
Förresten!!! Även mormor har börjat oroa sig över mitt singelliv.
Hon tycker att jag borde skaffa någon kavaljér. Hon skulle själv hjälpa mig på den fronten.
När jag berätta att jag själv kunde fixa det m.h.a kontaktannonser, mötesplatser på internet m.fl
så skratta hon mig rätt upp i ansiktet.

Ensam, övergiven och fattig. Det är jag med tre ord det.



ByingplackersatOKwithmymotherssmoney_girl92


Twinsister and I



Tired Tabatagirl

Kommentarer
Postat av: Lena

Så går det! Du kanske ska börja fundera på ett extrajobb? jag gottar mig i din olycka! Sluta tycka synd om dig själv - här tampas vi med brandskador och dubbla tentor PLUS att vi är fattiga. Tycker om dej - roligt inlägg - hej.

2010-12-20 @ 15:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0