Hejsan Blogg.

Nu är humöret stabiliserat igen. Ingen sur tjej, ingen arg tjej, ingen ledsen tjej endast en väldigt fattig tjej.
Det är så det ligger till.

Har beställt hem ett par tofflor av mina sista ihopskrapade pengar. Ett par gröna häftiga tofflor har jag unnat mig själv. Inte en välbehövlig hårklippning, inte ett par fina långkalsonger som räddar mina ben, inte en jacka som värmer min kropp i dessa kalla månader. Inte livsnödvändiga grejer unnar jag mig. Sånna grejer köper man för att man måste. Unna är en helt annan grej. Det köper man bara för att man vill och har möjlighet. JUST DET. Och jag tycker att ett par tofflor passade förträffligt. Och dessutom så värmer man dem i micron, och så är de varma och mysiga ett tag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0