HEJ måndag

HEJ på dig du underbara måndag.
eller så inte. Det är spanskaprov idag kära läsare, och det är upplagt för FAIL.
Jag förstår inte bättre förstår ni. Jag är värdelös.
Jag har iallfall hunnit vara ute med shhnarglan och våra skidor nu på morgonen. Ändå skönt.
Igår såg vi levande begravd, och som den inbitna Beck älskaren så måste jag faktiskt säga att den var... Jätte bra! Och visst blev man rädd.

Det kom nått gått ur facerape historien tillslut... Igårkväll så fråga Zacke om jag kunde hjälpa honom men julklappsrimm, naaaaaaaaaaw.


Nej nu ska jag göra ett sista tappert försök att fatta nått av spanskan.


Kolla, jag har nya tjocksockar!
Och Emil tittar förtjust på mina trosor. Jajamensan!

Kommentarer
Postat av: A-L

Lycka till på spanskaprovet - väldarns fina sockar. Tycker om dig. Hej

2010-12-06 @ 17:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0