Godkväll

Uppdateringen är sådär, men nu ska jag bli bättre, snart!
Idag har det hänt grejor må jag säga. Jag och shhnarglan har varit och åkt skidor, även fast det var skit kallt.
Skit kallt, typ 20 grader skulle jag tro. Sinnessjukt.


(Shhnarglan ville inte vara med på bloggbild, så då fick en struts vara med istället)

Jag har nästan blivit nerlappad på konsum av en arg tant 45+ (men med en foreveryoung attityd.)



Sen så har det varit julfest på folkan. Julbord, kanonbra uppträdande, sång och skratt var vad som erbjöds. Och det är väl inte dåligt va! Tränarna sjöng, och jag fick ballonger innanför rocken. Jag skämdes och skrämdes, av höga buller och sparkar. vissa på folkan snarkar!


Och för ett tag sen var det film i ugglan ett. Tomten är far till alla barnen, en gammal goding alltså.



Och just det: Jag har råkat säga till ida att hon är FUL. Hoppsan, men jag menade inte det så måste jag få säga. Jag menade bara att hon kanske var lite ful om hon var nyvaken och osminkad. Här har jag inga bevis, men från egna erfarenheter så vet jag att jag själv brukar se rätt så trist ut. Ungefär som en arg tant 45+ med foreveryoung stil. Till mitt försvar så tyckte Ida att jag såg ut som en KILLE idag.




Söt tjej och inte ett dugg ful! (dock vet jag inte hur det är på morgonen när hon är osminkad..)



Detta är min nya tandkräm. Den är bra. Jag har använt den i en och enhalv dag.
Tänderna har redan blivit vitare, och ilningarna har redan försvunnit.
Alla hål har försvunnit som genom ett trollslag. Och tandköttet är inte irriterat.
Smaken är utsökt, och den lämnar en frsäch lukt efter.
Jag har haft en tandläkarren känsla hela dagen. Och det är väl bra?
Jag rekomenderar den här till alla. Finns att köpa på apoteket.


Den får helt enkelt FEM av FEM arga tandgubbar. hurra hurra.




Nu har jag nog bloggat mest i hela världen. NU ska jag sova. kanske.
Hejdåååå

Kommentarer
Postat av: Carro

haha! det är bra Elin :) vad mycket du skrev, det är ju nästan så att du vill bli som mig!!!! ;p

2010-12-09 @ 19:42:59
URL: http://caroooliiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0