dan före dan, före dan, före dan före dopparedan?



Kall frilla, gul jacka och obeskrivligt fula glasögon. Det är så man ska se ut har jag fått höra.
Jag slapp besikta fiaten och drog istället iväg på mina blåa långsamma. Det snöa och jag hade för tunna kläder på mig. Håret blev blöt och för att göra det hela ännu bättre så råka jag spilla ut halva mitt vätskebälte på byxorna när jag stanna och drack. Hujedamig.
Nu är iallfall naglarna målade röda, både på fingrarna och tårna. Är det jul så är det banne mig jul.
Funderar på att inhandla ett rött sidenband att ha i håret på julafton. Hur ofta är det egentligen man kan ha lockar och en stor rosett i håret? Allt för sällan. Hmm, rött sidenband it is. Frågan är bara hur mycket ett sånt kostar, och om jag verkligen har råd.Tur att jag lyckades lura av mamma en guldpeng på ica, när jag gick undan med vagnen. Jag blåser henne på stålarna!  Städigt detta pengatjat, men det är svårt att undgå det eftersom det är den ENDA jag tänker på. (Det + hur ensam jag är)

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag gillar hur du driver med din livssituation ;) spec det här vardagliga med pengaproblemen.



där är du inte ensam! det är ett som är säkert. bra tips förresten! ;) om du går undan med vagnen 10 gånger har du tjänat en hundring... ;) vi borde skriva en bok om hur man tjänar pengar då man är så fattig som oss :)

2010-12-22 @ 19:37:44
Postat av: Guess who...

haha glömde skriva namn, men det behövdes nog ändå inte ;)

2010-12-22 @ 19:38:32
URL: http://caroooliiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0