Bra dag

Prov, som gick bra, oväntat va? Sovmorgon, som jag kom på precis när väckarn ringde, så det vara bara att somna om igen, bra va?
Nu är det endast en redovisning till som måste göras denna vecka. Och ikväll hade jag tänk finslipa på powerpointen. Men vet ni, det känns bra! Det är inte länge kvar tills lovet nu, lov och jul. Herregud så skönt.
Då ska jag ligga och lata mig på morgonen tills jag blir jätte hungrig.
Jag ska höra med min bestis om hon vill ha besök. Har inte riktigt bestämt mig för vem av dem. Men någon måste ju vilja vara med mig va?

Sen så får man ju PENGAR igen! Härligt härligt, men jag måste påminna mig om att de ska räcka en hel månad, inte bara en halv vecka. Igår lyssnade jag klart på min ljudbok, så nu kan jag ta tag i mitt liv igen.
Dock är det ryysligt kallt, men vad spelar det för roll om det är en riktig höjdardag? Ingen roll alls faktiskt.

Hurra hurra, nu ska jag fortsätta med psykologin! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0